Klantendienst

Indien u vragen of klachten heeft over onze producten of service, kan u ons steeds contacteren via mail of telefoon op het nummer 053 280 119.

Hieronder vind je alvast een antwoord op de meest gestelde vragen.

 

Q&A

Hoe kan ik een bestelling of artikel ruilen?

Je kan het artikel, na schriftelijk of telefonisch contact te hebben opgenomen met Cups lingerie, terugsturen naar:
Cups lingerie, Steenweg 297, 9470 Denderleeuw

 

Hoeveel dagen heb ik om over mijn aankoop te beslissen?

Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt houden of terugsturen. Meer informatie hierover vindt je in onze Algemene Voorwaarden .

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 2 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag binnen 14 dagen terug via overschrijving. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

 

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

Mits overleg, krijg je hetzelfde of een ander gelijkwaardig artikel teruggestuurd.

 

Hoe snel is de levering?

Cups lingerie streeft ernaar om bestellingen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden. (betaling dag+1) 

 

Waar leveren wij?

Wij leveren vooral binnen België. Om te verzenden naar elk ander land dient er met Cups lingerie contact te worden opgenomen om de verzendkosten te bepalen. (indien deze niet bij de bestelling vermeld staan)

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Per bestelling brengen wij € 5,50 verzendkosten in rekening als je jouw pakketje overdag bij je thuis laat afleveren.

 

Wanneer moet ik  geen verzendkosten betalen?

Plaats je een bestelling ter waarde van €50,- of hoger? Dan betalen wij alle verzendkosten en krijg je je favoriete lingerieartikels gratis thuisbezorgd. Voor leveringen buiten België worden steeds de verzendkosten aangerekend.